Tuesday, March 13, 2018

Inimeseõpetuse arutluste teemad



1)    Käitumine tänaval
2)    Minu kodu ja pere
3)    Minu tore isa
4)    Kuidas ära hoida tulekahju ja käituda tuleõnnetuse puhul?
5)    Milliseid rahvakalendriga kombeid ma tean?
6)    Minu päevakava
7)    Millised on meie pere jõulukombed?
8)    Kuidas on aega planeerida?
9)    Millised on tervislikud toidud?
10) Mõtteid Eesti isamaast
11) Mis tekitavad positiivseid emotsioone?
12) Minu asjad ja sinu asjad
13) Minu unistuste ümbermaailmareis jahil
14) Mõtteid eesti emakeelest
15) Minu tore ema



1)    Erinevad rahvused ja rassid tänapäeva maailmas - kuidas omavahel hästi läbi saada?
2)    Kuidas armastada oma isamaad 21. sajandil?
3)    Minu kodanikualgatus
4)    Kas globaalprobleeme on võimalik lahendada? Minu nutikad ettepanekud.
5)    Kuidas hoida oma head tervist?
6)    Kuidas tekib konflikt ja kuidas seda lahendada?









No comments:

Post a Comment